Provozní prostředí a podmínky prostředí jsou stále proměnlivější. Předcházení narušení, výpadkům a ztrátám vyžaduje účinné plánování kontinuity provozu. Aplikace Risk Cloud pro řízení kontinuity podnikání provádí inventarizaci kritických procesů a zdrojů vaší organizace a poté automatizuje plán obnovy, abyste byli připraveni zvládnout jakýkoli další problém.
Jak tato aplikace funguje
Měřte kritičnost procesů pomocí snadno vyplnitelných formulářů, které vyhodnocují potenciální dopad narušení procesů na vaši organizaci. Propojte zdroje a identifikujte závislosti a potenciální místa selhání – pak využijte poznatky k určení priorit reakce v případě narušení.
Strávíte méně času dohledáváním dokumentů, podpisů a otevřených úkolů. Risk Cloud centralizuje přípravu a schvalování plánu kontinuity provozu a dynamicky propojuje související podnikové procesy, prostředky a rizika. Zajistěte, aby plány byly aktuální a odrážely to, co je potřeba k ochraně organizace, a to díky automatizaci pracovních postupů přezkoumání, testování a nápravy.
Sledujte stav a účinnost provádění plánů kontinuity provozu, monitorujte kritická aktiva a procesy a informujte zainteresované strany z jediné platformy. Zlepšete úsilí v případě nepředvídaných událostí propojením správných lidí se správnými informacemi prostřednictvím řídicích panelů založených na rolích, které zdůrazňují priority obnovy a požadavky na zdroje.
Proč to potřebujete
Zjednodušte plánování kontinuity provozu a získejte přehled o programu založený na datech pomocí aplikace Risk Cloud pro management kontinuity provozu. Budete mít k dispozici vše, co potřebujete k:
- Identifikaci, vyhodnocení a sledování kritických procesů a zdroje.
- Vytváření, vyhodnocování a zlepšování plánů kontinuity podnikání v kratším čase.
- Zlepšení úsilí o obnovu pomocí přehledů v reálném čase.