Management politik a postupů

Manuální přezkumné procesy a zúčastněné strany napříč týmy mohou ze správy zásad učinit časově náročný proces. Aplikace Risk Cloud pro správu zásad a postupů vám ušetří čas díky centralizovanému a automatizovanému přístupu ke kompletnímu životnímu cyklu zásad – od návrhu na bázi umělé inteligence až po vyřazení jediným kliknutím.

Jak tato aplikace funguje

Rozlučte se s psaním zásad od začátku a ručním sledováním budoucích revizí. Risk Cloud vám umožní automaticky generovat nový jazyk dokumentu, synchronizovat soubory s Diskem Google nebo Microsoft 365 a kdykoli najít všechny předchozí verze dokumentu.

Zaveďte ve své organizaci škálovatelnou, opakovatelnou a efektivní správu zásad. Centralizované úložiště dokumentů Risk Cloud zjednodušuje správu zásad, zatímco automatické úkoly a upomínky upozorňují vlastníky úkolů v celé organizaci na nové požadavky na přezkoumání a schválení.

Sledujte soulad organizace s měnícími se požadavky pomocí hotových reportů, které lze přizpůsobit jedinečným potřebám vaší organizace – pak rychle revidujte, kontrolujte a schvalujte související dokumenty, abyste posílili pokrytí.

Proč to potřebujete

Zlepšete spolupráci a řízení změn v týmech pomocí sdíleného úložiště dokumentů, které lze propojit se souvisejícími procesy a lidmi. Aplikace Risk Cloud pro správu zásad a postupů poskytuje konfigurovatelné pracovní postupy poháněné technologií OpenAI, které umožňují:

  • Automatizovat generování zásad a řízení verzí
  • Eliminovat duplicitní úkoly a zásady
  • Identifikovat mezery v pokrytí jediným kliknutím

Máte zájem?


    Prohlášení o ochraně soukromí