Posilte rizikovou ochranu organizace pomocí jediného zdroje pravdy pro zaznamenávání, sledování a nápravu problémů v celém podniku. Aplikace pro správu problémů Risk Cloud pomáhá urychlit řešení problémů a vyspělost programu díky automatizovanému hodnocení priorit, standardizovaným pracovním postupům a přehledu o rizicích téměř v reálném čase.
Jak tato aplikace funguje
Umožněte přijetí procesů v celém podniku pomocí uživatelsky přívětivých formulářů, které zjednodušují zaznamenávání problémů a automatizují hodnocení priorit. Okamžitě upozorněte zúčastněné strany, že byl nahlášen nový problém, a poté plynule realizujte plány řešení pomocí automatizovaných oznámení o přiřazení, centralizované správy úkolů a sledovatelného postupu řešení.
Snižte neefektivitu napříč organizací díky sdílenému a standardizovanému přístupu ke správě problémů. Získejte přehled potřebný k podpoře strategických obchodních výsledků díky centralizovanému přehledu otevřených problémů podle oddělení, hodnocení dopadu a naléhavosti problémů, stavu řešení a měsíčních trendů.
Zkraťte dobu potřebnou k dosažení hodnoty s hotovou aplikací pro správu problémů Risk Cloud a poté se přizpůsobte vyvíjejícím se potřebám v oblasti rizik a dodržování předpisů bez nákladných cyklů změn díky rozhraní Risk Cloud bez nutnosti kódování. Snadno přidávejte nové zdroje problémů z celé organizace a centralizujte činnosti nápravy spojené s kontrolami, posouzeními a incidenty.
Proč to potřebujete
Vytvořte konzistentní a centralizovaný proces správy problémů, který hladce propojí správné lidi se správnými informacemi ve správný čas. Aplikace Risk Cloud pro správu problémů vám může pomoci:
- Urychlit řešení problémů pomocí snadno vyplnitelných formulářů a automatizovaných pracovních postupů.
- Zvýšit přehled o problémech a stavu jejich řešení napříč týmy pomocí jediného zdroje pravdy.
- Snadno se přizpůsobit potřebám vyvíjejících se programů v oblasti rizik a shody s předpisy.