Management rizik organizace

Získejte jasnou představu, kterou potřebujete k tomu, abyste si mohli osvojit popis rizik ve vaší organizaci a propojit poznatky o programech se strategickými obchodními cíli. Aplikace Risk Cloud pro řízení podnikových rizik vám pomůže odstranit datová sila a zefektivnit každý krok procesu, od hodnocení a zmírňování rizik až po výkonný reporting.

Jak tato aplikace funguje

Vytvoříte centralizovaný přehled o tom, jak jednotlivá rizika souvisejí s iniciativami na úrovni podniku a jak je ovlivňují. Risk Cloud vám pomůže urychlit a standardizovat hodnocení pomocí předkonfigurovaného bodového hodnocení rizik a pokynů a poté generuje jasný přehled o zbytkovém riziku pomocí vizuálních zpráv v reálném čase. Na základě těchto zjištění můžete rychle jednat a jediným kliknutím zahájit činnosti ke zmírnění rizik.

Umožníte vlastníkům rizik a kontrol pracovat efektivněji a účinněji pomocí ovládacích panelů založených na rolích, automatických oznámení a snadno vyplnitelných formulářů. Rychle zjišťujte pokrok pomocí reportů v reálném čase, které vizualizují nesplněné úkoly, termíny a přiřazené vlastníky.

Proaktivně spravujte a monitorujte vznikající rizika automatickým přiřazováním klíčových ukazatelů rizik (KRI), které je třeba pravidelně měřit. Identifikujte trendy a podávejte o nich zprávy pomocí hotových reportů, které lze konfigurovat podle jedinečných potřeb vaší organizace. Informujte zúčastněné strany pomocí řídicích panelů, které zvýrazňují klíčové metriky programu, jako jsou rizika podle kategorií, tepelné mapy inherentních versus zbytkových rizik a výsledky KRI v jednotlivých měsících.

Proč aplikaci potřebujete

Zrychlete dobu dosažení hodnoty tím, že vyhovíte své organizaci tam, kde je dnes, a pak rychle rozšiřujte své programy podle toho, jak rostou, díky úrovním vyspělosti a konfigurovatelným pracovním postupům služby Risk Cloud. Odemkněte vše, co potřebujete, v jediné platformě, abyste mohli:

  • Propojte podniková a provozní rizika s obchodními cíli a poté měřte a zmírňujte jejich dopady.
  • Umožněte interní přijetí pomocí automatizovaných a intuitivních pracovních postupů, které šetří čas a zdroje týmů.
  • Identifikujte trendy, stanovte priority pro zmírnění a proaktivně reportujte klíčové ukazatele rizik.

Máte zájem?


    Prohlášení o ochraně soukromí